Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku,
zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej na temat naszej polityki prywatności znajdziesz tutaj.

Polisa dla chorych przewlekle

Gdy cierpisz na długotrwałą chorobę
Nadciśnienie, cukrzyca, astma,
Nowotówr, stwardnienie rozsiane
Choroby układu krążenia i inne
Pamiętaj o wykupieniu polisy!

Wyjazd z psem lub kotem

Nowość na rynku!
Ubezpiecz swojego pupila
Koszty leczenia i transportu
Polisa zawiera OC i assistance
Polisa online w 5 min!

Polisa dla seniora

Dla osób powyżej 65 r. ż.
Atrakcyjne pakiety do wyboru
Brak zwyżki za wiek!
Rozszerzenie o choroby przewlekłe
Bez zwyżki za wiek

Długi wyjazd za granicę

Ubezpieczenie na każdą kieszeń!
Wyjeżdżasz na kilka miesięcy?
Wymiana studencka, stypendium
Wyjazd do pracy, wizyta u rodziny?
Już od 2,14/dzień

Korzyści

Ubezpieczenie turystyczne onlineSzybko i wygodnie, bez wychodzenia z domu
Ubezpieczenie turystyczne przez InternetBez wypełniania tradycyjnych druków - formularze online
Zamów ubezpieczenie turystyczne przez InternetZamów gdziekolwiek jesteś - 24 h/doba,
7 dni w tygodniu
Czytaj artykuły o ubezpieczeniu turystycznymDowiedz się więcej o ubezpieczeniach z artykułów online

Jak korzystać z usług turystycznych – krótki poradnik

Data dodania: 2015-09-28
Ocena: 5 - liczba głosów 1

Dziękujemy za oddanie głosu

Biura podróży i pośrednicy wycieczek turystycznych do dla wielu osób wciąż podstawowe, a często nawet jedyne źródło, do którego zgłaszamy się w celu zorganizowania upragnionych wakacji. Jak jednak korzystać z usług takich miejsc, by nie zostać nabitym w butelkę?

Przede wszystkim każdy organizator wycieczek turystycznych musi być wpisany do specjalnego rejestru. Takie rejestry prowadzą marszałkowie województw dla podmiotów działających na ich terenie. Centralna Ewidencja Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych jest dostępna w Internecie pod adresem www.turystyka.gov.pl.

Ubezpieczenie na wszelki wypadek


Najważniejsze informacje o usługach turystycznych

 
Jeśli już upewnimy się, że osoba do której się zgłaszamy posiada wszelkie uprawnienia – warto dokładnie sprawdzić podpisywaną przez nas umowę o świadczenie usług turystycznych. Taka umowa powinna wyraźnie i dokładnie określać – organizatora i numer jego wpisu do rejestru oraz nazwisko pełnomocnika, który w imieniu organizatora podpisuje umowę. Poza tym czas i miejsce lub trasę planowanego wyjazdu, a także program wyprawy. Mowa tu m. in. o datach, środkach transportu, czy charakterze planowanej wycieczki. Umowa powinna również zawierać cenę, a jeśli poniesiemy jakieś koszty dodatkowe ich wyszczególnienie. W umowie powinny być także informacje o ubezpieczeniach jakie turysta ma zapewnione, a także sposób zapłaty i dokładne wytyczne w jakich przypadkach punkty takie jak np. plan wycieczki mogą ulec zmianie.


Co warto wiedzieć?

 
Warto wiedzieć, że na trzy tygodnie przed planowanym początkiem wycieczki organizator może zmienić jej koszty. Oczywiście musi to zostać poparte odpowiednim powodem takim jak np. zmiana kosztów transportu lub nagły wzrost kursu walut. Oczywiście możemy wówczas odstąpić od umowy, a organizator zobowiązany jest do zwrotu zapłaconej do tego czasu przez nas sumy. 
 
Warto także wiedzieć, że w przypadku odwołania przez organizatora wycieczki przysługuje nam rekompensata – jednak nie zawsze. Jeśli liczba chętnych była zbyt mała, bądź na decyzję o odwołaniu wpływ miały czynniki zewnętrze takie jak np. niebezpieczeństwo na docelowym terenie podróży, powodzie, trzęsienia, bądź inne niekorzystne zjawiska – wówczas organizator nie musi takowej rekompensaty wypłacać. 


Czy możliwa jest reklamacja?

 
Jeśli korzystając z usług organizatora stwierdzimy w trakcie trwania wycieczki, bądź pobytu w danym miejscu, że realia jakie nas spotkały mijają się z tym co zawierała umowa – możemy złożyć reklamację. Najpierw od razu po stwierdzeniu niezgodności – ustnie bądź pisemnie. Następnie po powrocie z wyjazdu. Reklamacji podlegają wszystkie punkty zawarte w umowie, a na jej złożenie mamy maksymalnie 30 dni od zakończenia wyjazdu. Organizator wówczas ma taki sam termin na udzielenie szczegółowej odpowiedzi na reklamację. Jeśli jest ona negatywna – musi zawierać uzasadnienie, jeśli odpowiedzi w ciągu 30 dni nie otrzymamy – uznaje się ją za rozpatrzoną pozytywnie. 
 

Porównaj oferty polis


W przypadku problemów z biurem podróży bądź innym podmiotem organizującym – możemy zgłosić się z prośbą o pomoc do miejskiego lub powiatowego rzecznika praw konsumenta. To miejsce w którym, gdy polubownie nie załatwimy Naszej sprawy, otrzymamy fachowe wsparcie. 

Redakcja portalu

Ubezpieczenia online.pl Sp. z o.o. © 2017     -     Home     -     Regulamin     -     Polityka prywatyności     -     O nas     -     Kontakt     -     Ubezpieczenie na narty

GeneraliIHI-BupaElviaSignal-IdunaAXATU Europa
witryna w programie polisa na 100% Opinie klientów 4.71 / 5.00
Program
POLISA NA 100%
Rzetelny pośrednik ubezpieczeniowy Działamy zgodnie z Ustawą o Pośrednictwie Ubezpieczeniowym.
gwarancja nawet do 8 mln złotych Ubezpieczenie OC z tytułu wykonywania działalności agencyjnej.
bezpieczny zakup polisy online Certyfikat SSL. Płatność PayU - szybki przelew bankowy oraz karta.
Średnie zadowolenie
klientów
BARDZO DOBRY
4.71
/ 5.00 sprawdź